9: kedjor av sorg



tumblr.

Dagen har varit mörk, inga sorgetårar som fallit från min kind men mest apati. Jag tänker mycket på döden, det har jag alltid gjort. Undrar hur det känns, kallt eller harmoni rakt igenom? Är det ljus som bländar en till yrsel eller är det bara svart?
Imorgon fyller jag år. En dag närmre dagen då liemannen tar min hand och vandrar iväg med mig mot evigheten. Jag hoppas att han är varsam med min pånyttfödda själ. Jag hoppas att jag blir mottagen med värme och fägnad, att jag hamnar någonstans bara mina nuvarande drömmar kan ta mig till. Någonstans vackert. Jag ursäktar att jag för med mig så tråkig energi just nu, men nedstämdheten har mig fastkedjad.

Kommentarer
Postat av: linda

hej på dig det skulle va jätte kul om vi kunde följa varandras bloggar kommentera min blogg så fort du kan så gör jag detsamma :)

2011-05-18 @ 16:42:53
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0