27: hår i eldens färg.



Bröt min deal med mig själv att jag inte skulle förstöra mitt hår ännu mer, och köpte hem röd hårfärg som fräter sönder mina dreads as we speak. Jag vill ju vara fin inför Uppcon lixom. Jag är personal där och jobbar i OPC, som är Uppcons egna lilla café -och myshörna. Och eftersom jag lär vara monstertrött hela helgen så kan jag lika gärna vara snygg medans.
Jag har iallafall lärt mig en del från förra året som personal; ÄT. DRICK VATTEN. SOV. var väldigt destruktiv och ätstörd det året och sista dagen var jag nära på att svimma på grund av näringsbrist. Men nu tänker jag vara duktig och snäll mot mig själv, inte stressa sönder och äta ordentligt. Det är så otroligt viktigt.

Puss

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0