20: manibubblan



Jag tror jag har hamnat i någon slags manibubbla. Manilördag. Rocken spelas ur förstärkaren och jag vill ingenting mer än att springa det fortaste jag kan till den där second hand-butiken som ligger närmast mitt hjärta, fynda fabulösa klädkreationer från dåtidens äventyr. Älskar begagnat, alla saker har sin egna historia. Som man tyvärr aldrig får veta.
Men mest av allt vill jag att dreadsen ska växa som ogräs ända tills de snuddar vid svanskotan. Finular även på om jag ska låta lebbluggen växa ut helt eller om jag ska låta den vara. Åh, det är så svårt det här med stil.

(kakor är nog det bästa som finns för tillfället)

Kommentarer
Postat av: Danni.

lebblugg?

2011-06-14 @ 05:06:42
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0