1: här är jag.



Jag kände för någonting nytt, någonting fräscht. Min förra blogg kommer finnas kvar där ute i cyberrymden, men det är här saker och ting kommer att ske. Jag är numera ett mummeldjur.

Jag är 18 år om en liten vecka och jag heter Nora. Nora Ilva Elisabeth S. Ni finner mig i Uppsala där jag försöker ta mig igenom gymnasiet fyllt med prestationsångest och oroliga suckar, men det är den bästa skolan jag någonsin har satt min fot i så det är inte helvetet rakt igenom.
Jag ritar, jag fotografer och skapar allmänt. Allt från halvpoetiska texter till stegosauruströjor. Skapandet är mitt kall, och jag fungerar inte utan det. Min kropp behöver kreativitetens värme för att överleva, och så är det bara. Min själ behöver även naturen, bläckfiskträd och gröna åkrar är nog det bästa jag vet näst efter konsten. Och om jag kunde skulle jag bosätta mig i ett naturreservat, men nöjer mig med att bo nära ett istället.

Här är jag, låt mig fångas i eran famn.

Kommentarer
Postat av: Skywalker.

Hej Nora Ilva Elisabeth.

Ilva är ett väldigt fint namn. Nora & Elisabeth med, så klart.



Trevligt med en ny blogg. Hoppas inte du slutar att skriva.

2011-05-12 @ 22:02:08
URL: http://heartsrevolution.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0