13: äventyr i skaras skogar













Försöker återhämta mig från helgens galna spektakel; drog ned till Skara och deltog i en minifestival kallad Matchoff open, födelsedagsfest för herrn i den solblekta Billyskepsen.
Det var god men läskigt kraftig grogg i tre olika smaksättningar, ett litet tvåmannartält fylld med Housemusik, livespelning i garaget (till det en moshpit som jag deltog i barfota, på grovt grus) och mygginvasioner från helvetets ondska.
Sökte sömn i en fåtölj och sedan på golvet, så större delen av bilfärden hem spenderade jag i sömnstadiet. Det var en lysande helg. Som alltid kändes det skönt i mina rastlösa fingrar att få komma iväg någon dag så och se världen bortom lite. Men nu vill jag inget annat än att gona ned mig i mitt täcke och titta på en massa Doctor Who.

Föresten så tatuerade jag mig i fredags! Den är inte klar än så ni får inte se den förrän om en liten månad ungefär. Jag är redan nöjd, men mindre tillfreds att den spänner åt så det är jobbigt att lägga tyngd på foten. Bläcket sitter nämligen rakt över ankeln, på utsidan.

Kommentarer
Postat av: elin

fan vad det ser mysigt ut!!!!

2011-05-22 @ 21:48:29
URL: http://wastedmind.blogg.se/
Postat av: magasinprojektet

det där sågs så himla mysigt ut, jag blir alldeles avundsjuk

2011-05-25 @ 14:36:17
URL: http://magasinprojektet.blogg.se/
Postat av: Danni.

åhh jag vill också leva

2011-05-30 @ 19:59:03
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0