44: kroppen den värker.




Ont i hela kroppen, har ingen aning om varför. Sovit konstigt? Antagligen för att jag har tre hem som jag skiftar mellan och därför sover i olika sängar hela tiden. Bästa sängen är hemma hos Pojkvän, den är stor som atlanten så vi kan båda breda ut oss tills lemmarna inte räcker till under nattetimmarna. Den hemma hos mamma är två bäddmadrasser och en smalare madrass, så det är supermjukt och rätt så vingligt. Min säng hemma hos pappa är fylld med annat skrot, som ett kartongflygplan till exempel.
Anyways, tänkte påminna er om att bloglovin finns. Ni är ju ändå upp mot femtiostrecket varje dag och det är ju riktigt smidigt att använda sig av bloglovin så till höger kan ni klicka för att följa mig. Om ni vill alltså.
Nu ska jag somna till Simpsons och förhoppningsvis bli kvitt denna monsterhuvudvärk. Sov gott!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0