64: (Hults)fred och kärlek.






Lagom dåliga bilder från Hultsfred då jag inte hade någonting vettigare än min mobilkamera med mig i packningen (som även tackade för sig någon timme in på andra dagen) men det är ju lite mer acceptabelt än att lite awkward försöka beskriva hur festivalen såg ut.
"Ni vet, lite lerigt, lite soligt och ganska mycket regn. Och så träd."

Det var en helmysig festival ute på landsbygden, placerad under stadiga tallar som vilade vid en liten men väldigt långgrund sjö. Lagom mycket människor, och majoriteten som var där var lika fina som snus.
Hit vill jag igen. När jag har återhämtat mina små skadade fötter och den rätt så trasiga själen.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0