75: sommarkväll






Vi brydde oss inte om att solen låg på som en strandad kaskelott och satt på diverse uteserveringar med varsin öl eller fancy pancy drink i handen. Det är sådant här jag älskar bland sommarens blinda värme, att låta sig själv mysa järnet tillsammans med de kära. Och eftersom min kamera är tillbaka satt jag som fastklistrad bakom den beredd för varje ögonblick, jag som har saknat den så.
Längtar redan till lördag då vi fortsätter med Champagnekväll med husets vodka och rosa glitter. Visst låter det fint? Och påtal om fint gav syster mig ett spektakulärt linne som syns på sista bilden. Langar ett bättre foto imorgon, när jag inte är så upptagen med att forma gäspmoln.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0